....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Friday, February 15, 2013

Hope?

Bismillahirahmanirrahim.
In the name of Allah, the most gracious and the most merciful...

" Stop dreaming the useless things and start working for the precious future. "

First of all, saya harap awak tak baca ni. Harapp, sangat. Harap awak dah lupa link blog ni.

Awak, thanks.
Sebab selalu ada untuk aku
Thanks, sebab selalu support aku
Thanks, sebab dengan baran kau aku belajar erti kesabaran.
Thanks, sebab kau dah banyak support aku.
Thanks, sebab dah banyak ajar aku erti hidup.
Thanks, sebab buat aku better in study aku.
Thanks, sebab selalu isi masa lapang aku, mengenali kau.

Aku tahu, aku kenal kau pun tak sampai setahun, or even half a year.
Tetapi, aku tahu ;
Kau seorang kawan yang baik, yang selalu ada, yang suka tolong orang, yang selalu dengar cerita orang, yang tenang hadapi masalah, yang tidak mahu persahabatan itu diputuskan macam itu sahaja.

Kalau pun, rasa suka aku ni tak sampai hujung, tapi aku harap, persahabatan kita ni sampai bila-bila.
Sebab, kawan dengan kau memang best.

Tapi bila kau tengah kusut, anything can happen, itu yang aku risau pasal kau.
Anyway, I hope you are always beside me, help me. Thanks for all those 280 messages in 2013. I know, its not too many, but every of those messages had make me feel better and happier. Thanks.

May our friendship, stay tune and forever.
I'll listen to those notes and remembers,
Mr. Albert Einstein :)



No comments:

Post a Comment