....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Friday, January 27, 2012

13th birthday ||

Assalamualaikum semua !
Hye there !
So , kalau korang yang baca nih readers sejati saya *kononnya* ,
Ini ialah entry kedua saya pasal birthday saya ...
Kalau entry dalam blog lama , sesiapa yang still nak baca ....
Ini dia link nya :


Orait ? Dah baca ? Okay !
Kali ni saya nak sambung sikit pasal tajuk tu ...

Akhirnya , tercapai juga hasrat saya nak clebrate birthday saya dengan mereka .
Who ? Merekalah : - Aina , Syaza , Ain , Shaiah , Nadhirah and Mirza !
Hahaha .
So , awesome lah jugak pertemuan kami tuh ...
Boleh lah ...
Takde lah AWESOME gilaa ~
But nice ...
Hurmm ..
Kay , some pictures of them yang kami sempat snap and sempat edit !


Aina and Syaza , diorang ade dekat Menara Condong time nih ~


Kami ! Depan KFC , ade yang ter-HIDDEN kat belakang tuh ...
I eman , belakang photographer nih .
Iaitu : Ain ! 
Photographer : Nadhirah 
 
Thanks adik for your present !
Haha XD


 Thanks wondergirls , for gathering together with me and for your awesome presents !


Friendship never die between us , AWSA forever <3


Photography yang sangat cantik dan editing picture yang sangat hebat !
Thanks Aina for the picture !


So , kami jalan2 area Teluk Intan and snap many pictures ...
But , only these pics je yang saya nak masukkan kat sini .
Okay ? Hahaha .
So , until now first ..

Jazakallah ...

Sekian ,
Assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment