....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Thursday, October 25, 2012

Penat

Assalamualikum.
Dah.
Ni bukan entri yang happy or what so ever.

Entri ni just nak cakap yang aku dah penat!
 Penat MENGHARGAI orang yang tak HARGAI diri aku.

Jangan sampai aku ignore je semua orang.
*mesti ade org yg cakap: ignore je la.

Hurm. Dah la. Aku tak tau nak cakap ape lagi.
Tolong la..
Aku hargai orang sampai ka aku x hargai diri aku kott.

But everything depends on you yourself.
Kalau nak terus ignore aku, go on lah.
If aku betul2 sayang kau, sayang tu takan pernah berubah.

Sekian,
Wassalam.


 #Sedih sebab dapat 30/60 je untuk Geografi.
- But x guna kalau dok sedih je, tapi x keep trying right? Hoho 

No comments:

Post a Comment