....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Thursday, October 25, 2012

Tak susah pun kan?

Assalamualaikum.

Hurm..
Aku just nak hidup dalam perhatian orang.
Aku nak orang amik kesah pasal aku.
Aku nak org care pasal aku.

 Sebab,

Aku dah penat tau x...
Care kat orang lain.
Sacrifice untuk orang lain.
Dengar cerita orang lain even though aku sendiri ada masalah yang kena selesai time tu jugak.
 Pi guna duit sendiri untuk buat orang lain gembira, tersenyum...

Itupun diorang tak nampak ke?
Nak aku state macam ni la, baru diorang nak sedar?

MEMANG,
Memang aku suka dengar cerita orang, guna duit aku untuk orang.
I did those things sebab nak buat orang yang aku sayang tu happy, which can make me happy. Faham kan?
Tak susah pun....
 But anyway, aku ikhlas keyh buat semua tu.
Tapi kenapa diorang tak nampak?
Susah sangat ke?


Argh.
Erm, masa pergi tournament hoki haritu, my hand tersangkut dengan stick lawan.
Masa kena tu, tengah awal game. So, I just keep quiet and keep on playing. And after game, bila try gerakkan kat area yg dah tersangkut stick tu, sakit and terus jeirt mintak coolman. But malang gila nasib aku, coolman x isi air. Time tu aku jerit la. Dah la sakit gila. But mujur ada orang baik. Kak Mira tolong carikan ais minuman then sapukan kat tangan aku, Time tu dah merah dah tangan aku. Then balik sekolah, kalau boleh aku nk bagitau 1 sekolah. Tapi takkanlah kan. Here, I just want people to care of me. Ntah, at least ask me okay ke tak or wht so ever lah kan. Hurm..

Lastly, TAK SUSAH PUN KAN?

Sekian,
Wassalam. 

No comments:

Post a Comment