....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Sunday, July 22, 2012

Happy Birthday!

Assalamualaikum wbth :)

Kay, hari ni saya nak wish birhday kat seseorang, and this entry as a present for him.
Haha.

Muhammad Hafiz Ahmad Husairi :

Oit pakcik! Sorry. Aku ingat birthday kau 24/7. Rupanya 17/7. So sorry keyh! Haha
But at least aku ingat kau lahir bulan 7.
Hopefully kau capai azam 2012 kau, and kau capai apa yang kau impikan tahun ni.
Semoga ukhuwah kita yang terjalin dalam AWSA kekal selamanya, Insya-Allah.
Happy Belated Birthday :P

May Allah bless you in your life.
Semoga kau sentiasa diberi rahmat oleh Allah SWT, dimurahkan rezeki and umur yang Alah berikan kepada kau ni kau gunakan dengan sebaik yang mungkin.
Amiin~
Dah cakap terima kasih belum kat mak kau sebab lahirkan kau?
Pi cepat! Cakap terima kasih kat parents kau cepat!
Haha.

Kay, itu je lah kot.

Sekian,
Jazakllah,
Wassalam...






























































Mungkin kau x baca part ini... Tapi aku harap sangat kau baca...
Yang ni, dia berada jauh kat bawah sebab....
Aku nak cakap thanks sebab ceriakan hidup aku. Tak kesahlah sama ada dulu, ataupun sekarang... Thank you very much. Aku still pegang apa yang aku pernah cakap kat kau dulu, itupun kalau kau still ingat lagi lah kan... Harap kau still ingat...
Thanks again :D 

No comments:

Post a Comment