....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Monday, February 6, 2012

Birthday suprise !

Assalaumualaikum semua !
So , today I gonna tell you about a birthday suprise .

Birthday suprise siapa ?
Ala , birthday suprise kakak dorm saya ~!
Kak Fatin Hazwani ~
Yeah !

Nak tau kitorang buat mcm mana ?
Okeyh .

Pada pukul ...
*Ala , skemalah sangat .*

Ala , camni , lepas sahaja tadarus al-quran malam rabu , yang esoknya khamis ...
Saya x sure sangatlah ada tadarus ke tak malam tu .
Yang penting , time tuh kak Fatin pergi basuh baju , kat toilet .
And then , kak Nana , cakap kat kak Ipah yang kite 1 dorm nak buat suprise untuk kak Fatin , lepas tuh ntah macam mane ,tertimbul plak idea salah seorang drpd kami untuk mengambil ye , bukan mencuri jam tangan dia . So , motif kitorang curi tu macam dia x perasan lah yang dah masuk 2/2 ke belum . And so on , bila kami fikir2 kan balik , and we see , kak Fatin macam x perasan kalau jam dia hilang sampai esok paginya .
So , kami ubah plan , kitorang try nak cari kunci locker dia pulak . So , setelah kak Nana cari kunci locker kak Fatin , dia terus lha amik . So , waktu kitorang amik 2 barang kepunyaan dia tuh , dia berada di toilet dan waktu tu lebih kurang pukul 11 malam . Yeah !
So , lebih kurang pukul 11.30 macam tu lha , kak Fatin masuk dorm and semua baju2 dia sudah siap dibasuh ~ Tehe ~ She started searching for her keys , and for starting , dia igt x pe lah , nnti2 jumpalah tu . But dia crita *after suprise bithrday dia* , xkan nak diam je , kalau sampai esok x jumpa macam mana ? Dah lah baju sekolah x de kat luar lagi . Huhu , so ,dia bertindak pantas dengan bertanyakan kepada oranga2 dalam dorm tuh . And , semuanya cakap tak tau .

 So , kak Fatin pun dah cuak arr .
Dia pergi dorm Garuda , kalau x silap ..
Dorm kawan dia ... And then she asked about her keys kat kawan dia tuu .
Sambil tu dia berjalan ke dorm kami , dorm Helang . And so on , waktu tu dah nak menghampiri pukul 12 dah . And setibanya di depan pintu dorm , kami dapat lihat dengan jelas , kak Fatin menangis ... Waa ~ Sedihnya . Jadi , kami mempercepatkan suprise birthday dia ...  
Elok sahaja dia masuk , kami terus nyanyikan lagu birthday untuk dia ..
And suprise !
Kak Nana bagi jam and kunci locker dia ... 
Dan ..
Tadaaa ! Kak Fatin mulai mengukirkan senyuman ..
Jeyeah ....

Lepas tuh kak Asma lah yang cuba untuk menenagkan kak Fati , and  then try to inteview her ..
And yet , saye pun join dorang jugak . Tehee ~

So , kalau I am the one yang diorang buat macam tuh , mesti menjadi kenangan bermakna gila-gila .
Haha :P
However , had a great time with them .
Penghuni G3-3 '12
Sayang korang <3

Memandangkan entri ini pun dah terlebih panjang ,
Better I stop here .

Sekian ,
Jazakallah .
Assalamualaikum ~ 

No comments:

Post a Comment