....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Monday, May 28, 2012

Kebosanan

Assalamualaikum.

Erm!
Tak tahu nak tulis apa.
Yang pasti saya nak cakap sekarang ni yang saya tiada perasaan.
Faham tak ?
No feeling to feel.

Argh. Maybe sebab terlalu merindui mereka kowt.
Hurm, siapa ?

Allah.
AWSArians.
SERATASians.

and....

HIM.

Let the HIM to be unknown because,
This love isn't mine yet.

When it is mine, I'll tell about HIM.
Insha-Allah. 

No comments:

Post a Comment