....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Sunday, May 27, 2012

Untitled

Biarlah rasa cinta itu, aku pendam...
Sehingga engkau benar-benar menjadi milikku.
Disaat itu, barulah bibir berani menuturkan kata cinta.
Kerana, saat kita diijabkabulkanlah cinta itu benar-benar bersemi.

Biarlah rasa rinduku ini ku simpan,
Sehingga engkau benar-benar menjadi milikku...
Agar, disaat engkau menjadi milikku,
Aku tidak pernah jemu untuk terus merindui mu, wahai suamiku....

Saat ini, bukan takut untuk melafazkan kata cinta...
Tetapi diriku ini amat takut jika diri ini dilukai buat sekian kalinya,
Jadi, biarlah rasa itu kusimpan, sehingga kau benar2 menjadi milikku suatu hari nanti...
Insha-Allah...

Wahai suamiku,
Kau persiapkanlah dirimu, untuk menjadi yang terbaik buat diriku.
Aku doakan kau yang terbaik dari jauh dan dalam diam...
Semoga engkau sentiasa dirahmati Allah, wahai srikandi hatiku... 

No comments:

Post a Comment