....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Wednesday, May 30, 2012

What's wrong with me ?

Assalamualaikum...
Tinta berbicara dengan lafaz
Bismillahirrahmanirrahim...

First of all saya nak cakap yang...
I don't know what has happened to me.

Nak makan nasi pun tak lalu...
Abah, sorry. Saya tak sentuh pun sayur yang abah beli tadi, sampai abah masukkannya dalam tong sampah. Abah, sorry jugak sebab saya dah buat rumah ni bersepah. Sorry jugak sebab asyik buat abah marah. Sorry sangat2.

Ntah, saya pun tak tahu kenapa dengan saya...
Saya seolah-olah telah pergi ke dunia lain, sampai macam tak sedar apa yang dah jadi kat luar.
Right now, I've a mission that myself also do not know what. I'm blank. Totally blank about it.

BTW.
I would thanks to kak Syafiqah Nazirmuddin, for the link.
Thanks akak, sebab dah beri saya sedikit sebanyak semangat untuk terus melalui kehidupan yang saya sendiri tak tahu hala tujunya sekarang ini.
________________________________________________________

Ntah, lately ni saya selalu mimpi yag pelik2.
I mean, saya mimpi ada orang nak meragut lah, saya bersilat dekat orang tu lah....
Benda ni rasa macam something.
Lepas tu macam ada je yang bermain difikiran...

Right now saya cuba untuk selesaikan masalah orang lain, cuba untuk mengubah orang lain.
Tetapi myself pun sekarang ni terhuyung-hayang.
Adakah ini penangan daripada rindu-rindu itu?
Kenapa teruk sangat? Hurm...

Astaghfirullahal'azim....

Ntah-ntah-ntah.

Need someone to be beside me.
I need encouragement right now.
Please.
I need time to think about this.
Let me alone :D

Sekian,
Jazakallah.
Wassalam. 

No comments:

Post a Comment