....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Wednesday, December 5, 2012

Travel.

Assalamualaikum :)

Hah, tajuk kali ni travel.
Tapi mesti korang ingat aku nak cerita pasal holiday kan?
Upss, tak-tak.
Aku tak pergi mana-mana pun holiday kali ini.

Haha.
Aku tak boleh tengok kapal terbang, terbang malam-malam. Tapi, aku selalu nampak jugak time nak pergi/ balik prep malam. Haha. Kenapa aku tak boleh tengok kapal terbang malam2? Sebab, nanti aku rasa nak terbang sekali dalam tu, means aku nak berada dalam kapal terbang yang sedang terbang tu. Wahh *bestnya*

 Aku dan pengembaraan?
Aku suka mengembara. Kalau boleh seorang diri!
Bagi aku kalau travel sorang diri dapat belajar berdikari, depends dengan diri sendiri, dapat tenangkan fikran, itu yang paling penting.
 Tapi kalau boleh aku nak travel overseas yang tenang lah, kan best. Haha.

Benda yang palinggg penting yang aku akan bawak kalau aku DAPAT travel, ialah
DSLR!!!  *tapi sampai sekarang aku xde DSLR :(

Hurm, ntah lah. Aku rasa first dream aku aku ada state kan kat sini?
Yang aku nak tempat tinggi, time malam, banyak bintang, banyak lampu kat bawah, tenangkan fikiran...
Aaaaa! Bestnya! Hurm, bukan berangan tapi ini angan-angan. haha.
*sama je kan?* 

Aku teringat dan teringin ni pun sebab sorang senior lelaki SERATAS pi Bahrain. Sorang2. Tapi dia lelaki, haha. Aku perempuan.. Hurm.

If I got money, dah lama aku pi travel. Tak dapat overseas, kalau local places pun xpe lahh. Asalkan dapat memerah kebosanan cuti aku ni yang aku rasa lagi bosan dari duduk kat asrama. Ahhh.

Cuti ni aku rasa aku takde kawan. Serious, semua kat FB pun semua diammm je. Aaaaaa.
 Travel-travel-travel.

Weekend ni aku nak bali Taiping. Aku ajak ayah pi bawak penang, makan NASI KANDAR. Nyum3. Haha. Tapi kadang2 aku rasa penatlah.. Cuti ni asyik makannn je. Haih. Tak makan, online, FB, Twitter, blog. Edit itu edit ini. Dah bosan sangat, itu yang bukak buku tu. Takde lah bosan mana. Haihhh. 

AKU NAK TRAVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huh. Kan aku dah bosan. Hish. 

  Yes, I believe I can fly ;)

Ah, macam best plak bila tengok Lisa Surihani pergi Istanbul. Nak pergi jgak, boleh? Hurm =='

Sekian,
Jazakallah,
Wassalam. 

No comments:

Post a Comment