....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Friday, June 1, 2012

Nevermind.

Assalamualaikum.

So, title yang tekah diwar-warkan diatas ialah,
'Nevermind '

Hurm, tengah sedih lah jugak kat seseorang nih.
Saya tak mahu cakap siapa,
Tapi...

Dia memang buat saya betul2 sedih.
Chat kat FB pun tegur tak reply.
Tegur dekat shoutbox blog dia pun, dia delete.
Kalau jumpa kat sekolah pun...
Hurmmm...

Bagi saya, dia inspirasi saya.
Tapi dia buatcamni pulak kan.
Akak dorm saya kate, saye stalk dia.
Tapi manaade, just take her as an inspiration.
For me, I can find some strengh by looking her face, reading her status and entries...

Tapi, nak buat macam mana?
Orang dah tak suka kita kan.
Just, let it be lah.
Saya sayang dia dalam diam je lah jawab dia.
Biarlah dia buat camni kat saya.

Saya just pegang prinsip yang: 
 Allah berikan kesusahan pada kita untuk melihat kita tersenyum pada pengakhiran sesebuah kisah.

Maybe dia tak suka saya pun ada hikmahnya.

So, just let it be.
Allah knows better.


Sekian,
Jazakallah,
Wassalam.

#Orang yang saya cakap dalam ni ialah perempuan. Bukan lelaki. Kalau nak tahu siapa, just ask me personally keyh. huhu. 

No comments:

Post a Comment