....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Wednesday, June 6, 2012

05.06.2012

Assalamualaikum.

So, good morning!
Kali ni saya nak cerita pasal.......

05.06.2012

Saya dah jadi adik kepada seseorang.
Hehe.

Siapa?

- Naina Rahman -

Saya tak nak cerita panjang,

Pertemuan di FB menjadi permulaan,
Pertemuan di McD menjadi sejarah...
05.06.2012 menjadi saat indah...
Blogger menjadi tempat berseminya perhubungan ini...
Insya-Allah, semoga hubungan ini diredhai Allah.... 

So, tengok je lah:) 



 <3 <3 <3
If you love me, I may love you more. 


 Alhamdulillah...



Insya-Allah.... Amiin Ya Rabbal Alamin...

:: Love me as what I am because I love you as what you are :: 

Kak Naina Rahman, welcome to the family :')




Sekian,
Jazakallah,
Wassalam.... 

No comments:

Post a Comment