....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Monday, June 4, 2012

Outing

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbth.

Okay sepanjang cuti 2 minggu ni,
Dah 2 kali saya outing.

Firstly, outing dengan kawan-kawan....
Syaza, Aina, and Syazana.

And today.
Outing dengan...
Yeah, SMKC students,
I don't know them much tapi tujuan utama saya ikut diorang outing tu sebab Cik Naina Rahman nak jumpa saya :D
Chakkkk.

Hehe, other than that kak Yasmin pun ade...
Yeah!

Hurm, nak tau tak?

Memang awesome lah.
Boleh dikatekan everywhere we went, we will walk together...
Waa....
First2 saya sampai kat McD, dialah orang yang pertama saya nampak.
Waktu tu macam takut lah jugak...

First 2 saye usha dari jauh je, tapi dia x perasan.
Tup2 bila dia pandang belakang, dia nampak saye... huhu.
Pastu die kate lah "Eh-eh.. Dia dah sampai lah...."
Woah. Hurm, for the starting, agaklah boring...
Tapi bila dah sampai Domino Pizza...
Jeyeah!!!!
Kak Naina nak saya duduk sebelah dia...
Dia duduk hujung sekaliiiiii.....
So, saya himpit dia lah kan.
Haha.
So, dia macam terasing siket, depan dia kak Yasmin.
So, dia banyak sembang dngan saya lah.
So, ini so saya yang ke-5. Haish. 


Hurm, so outing ngan mereka (9 orang) takdelah best mana.
Tapi yang best nye bila sembang dengan kak Naina.
Sumpah, memang awesome gila.

Weee~ Rindulah kat dia.
# Jujur.

Hurm.
Penat senyum bila dia buat lawak.
Haha

Seriously, had joy gila dengan dia.
Sampai petang tadi termimpi-mimpi lah dia.
Okay, memang jujur dari hati saya...
Saya nak cakap yang saya sayangggggggg dia!
Kay akak, mesti akak terharu kalau akak baca post ni.
Haha...

Okay, hope to see you again.

#Sorry, gmbr kami berdua xde sebab saya x bawak cam. Kak Naina adelah gmbr tu.
Cepat lah upload, nak jadikan DP :P

 Sekian,
Jazakallah.
Wassalam.... 

No comments:

Post a Comment