....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Tuesday, June 5, 2012

It is proved.

Assalamualaikum.

Eh, hai!
Bertemu kembali...

Okay,
Hari ni saya nak cakap yang benda tu dah terbukti.
Apa dia?

Mcam ni, tadi terserempak senior yang saya adore sangat2 kat kedai buku.
Hurm, senior tu saya pernah cakap kat dalam blog ni.
Hehe.

Bila terserempak tu,
Saya dah mula terkejut dan takut but suddenly dia pandang saya and cakap:
"Haiii! " 

Lepastu agak blurr siket and after 5-10 seconds macam tu baru saya cakap:
"Eh, hai kak N*** "

Beberapa hari sebelum tu....
Sayatulis kat status FB camni:
 "I gonna miss batch 27. Batch 27 terbaekkkkk....! <3 "

Lebih kurang macam tu lah.
So, ramai lah senior SERATAS yang likes and komen.
And tak disangka-sangka,
My adorable senior ni pun komen jugak weyhh....!

Haha.
Dia komen:
"Thanks adek....! " 

Ecece, kat situ, dah terbukti yang...
:: Allah berikan kesedihan kepada kita untuk melihat kita tersenyum pada pengakhiran sesebuah cerita. ::

Maybe, its not the end but at least luka yang haritu tu dah diubatilah...
Hehe.

Hurm, mesti readers nak tau sangat-sangat kan siapakah senior yang adorable sangat tu?

She is.....


Erm, kak Nana sorry curi gambar akak. Buat kenang-kenangan. Hehe...
Pleaseee sangat, jangan marah tau. Saya cakap sorry awal2.

Nama diberi: Nor Syazana Arif
Stay kat Perak. Asal Kuantan, Pahang.
 LDP SERATAS 2012 (Supersenior) yang paling disayangi...

Hurm, saya dah baca keseluruhan blog dia.
I know her, and I hope to know more about her.
For me, walaupun dia pernah cakap dengan saya 2 kali je termasuk hari ni,
Dia dah beri saya banyak semangat baru untuk saya terus jalani kehidupan ini.
Thanks kak Nana.
I love you kak Nana.

Hope to talk to you again,
May my hope come true.
Amiin...

Kak Nana, what matter happens to you, I always pray the best for you,
I hope you success in your life.

Thanks for everything you did, walaupun akak tak tau.
 Biarlah aku menyayangimu dalam diam...
Hehe.

So, conclusion disini ialah,
Something bad happens to us selalunya ada sebab atau erti kata lain ialah, ada hikmahnya.
Just be patient and stay strong.

Dear Farhan, be yourself okay :')

Sekian,
Jazakallah,
Wassalam.... 

No comments:

Post a Comment