....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Tuesday, August 21, 2012

Aidilfitri 2012

Assalamualaikum :)

Jadi, malas untuk berkata-kata..
Just lihat gambar-gambar ni...


Photographer Kleluarga Haji Sidek & Hajah Siti Normah :)



Daus <3





Hometown, Tanjung Karang, Selangor





 Farhan . Daus


There's a long line to go.


Siti Nurain :)
My beloved cousin.
9A's in SPM 2011


:: Angry birds pun nak beraya! ::


 This is my bigggggg family!
There were only few families, belum cukup lagi SEMUA family kami :)
If there were, I'm sure few big blasts will come out :P


Mom cooks is the best ever cooking in my life.


My family.


I'm not a perfect person, but let me to be a good muslimah and mukminah :)




It's me. Nur Farhan Hasbullah


A simple note to a simple friend, Syaza Amanina Badrul Hisham.


Hah! Btw, 20 August 2012 bersama 2 Syawal ni birthday mama saya <3
Jadi, saya sertakan gambar jelah sebagai hadiah bagi birthday  beliau tahun ini :) 




Jadi, insya-allah if there's anything to be told about, I will.

Chao dulu! Dah pagi buta dah ni.

Sekian,
Jazakallah,
Wassalam :) 

No comments:

Post a Comment