....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Monday, August 6, 2012

Tentang cinta

Assalamualaikum :)

So, good morning :)
Semalam kan Farhan pergi Jusco, ada MPH.
So, I decide to search for Tautan Hati- Fatimah Syarha...

Sedang mencari-cari tuu... I found a book :
TENTANG CINTA- Pahrol Mohammad Juoi

Then, bacalah. Memang best !
 It's a book about love. And it suits teenagers.
Its me lah :) 
How to build a love with Allah.
It is a good book, serious.

Hurm.

And I found this :

"Tidak perlu bersentuhan tangan, kerana mereka sudah bersentuhan hati. Tidak perlu berbalas kerlingan mata kerana mereka sudah pun berbalas-balas doa. "

Just hayati ayat tu keyh :) And serious, thats what I did. Alhamdulillah, if he does the same thing.

Okay, ned to go. Mama dah bising suruh off..,
Sekian,
Jazakallah,
Wassalam :)  


No comments:

Post a Comment