....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Saturday, August 18, 2012

Salam Aidilfitri :)

Assalamualaikum :)

Hai! Lama tinta sudah tidak berbicara bukan? Bukannya sengaja tetapi masa yang tidak mengizinkan kot. Haha

Jadi, banyak perubahan yang berlaku pada diri saya tahun ni. Tahun ni tahun pertama berpuasa di SERATAS, and it was awesome lah jugak... Not bad, ada best ada tak best. But mostly bestlah. Ramadhan kali ini ada kelainannya sebab terasa agak jauh dengan geng AWSA, tapi semakin rapat dnegan batch 31 maybe. Hurm... Apa-apapun still merindui geng AWSA.

Jadi, dikesempatan ini saya nak minta maaf kepada semua pembaca yang sedang membaca entri ini, andai ada tersalah tutur bicara, terbuat perkara yang tak elok.. Harap dimaafkan. Saya bukanlah seorang yang sempurna yang mengiinginkan kesempurnaan, tetapi cukup sekadar apa yang perlu :) Saya tahu saya banyak buat salah kat anda. Tetapi siapalah saya. Saya juga manusia biasa yang melakukan kesalah seperti orang lain. Jadi, kat sini juga saya nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang telah membuat saya tersenyum selama ini. Terima kasih.

Jadi, kepada senior SERATAS yang paling saya sayangi, terima kasih kerana menghargai kertas tu erk, saya harap akak simpan kertas tu elok-elok. Tapi saya memang tak sangka kertas tu akak terima. Terima kasih banyak-banyak kerana membuat saya tersenyum. Saya juga nak minta maaf banyak-banyak sebab dah buat banyak salah kat akak. Sebab dah tulis pasal akak kat blog ni... Sorry tau :( Semoga raya akak diisi dengan penuh keriangan. Doa saya sentiasa mengiringi akak untuk capai kejayaan akak... Amiin <3 Akaklah senior SERATAS yang terbaik buat saya. Hopefully akak bacalah erk :)

So, raya tahun ni pulak rasanya adalah sedikit sebanyak kelainannya. Tapi tahun ni raya saya rasa macam xde feel je. Tak tau kenapa. Hurm, tulah entri ni pun macam x tau nak tulis apa kan? Harap-harap raya tahun ni takdelah bosan :(

 
Sekeping gambar sebagai santapan semua.
Nanti insya-allah kalau ada gambar raya, saya upload.
Hurm, tapi still x best sebab takde camera DSLR.


So, chao dulu.
Sekian,
Jazakallah,
Wassalam :) 

No comments:

Post a Comment