....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Thursday, August 23, 2012

Berkerut dahi.

Assalamualaikum.

Argh.
Apsal dengan aku nih! Tak semena-mena nak benci orang yang aku sayang nih. Ya Allah, buangkanlah rasa itu... Aku tahu, kau tengah uji aku sekarang. Tapi, kenapa hebat sangat ujian engkau ini Ya Khaliq? Kuatkanlah hatiku wahai pencipta cinta. 

Takpe Farhan. Just relax. Pegang teguh pada pepatah tu :

" Allah berikan kesusahan untuk kita agar kita dapat tersenyum di pengakhirannya. "

Tapi, hubungan ini dah cukup bahagia sebelum ini. Dan sekarang inilah masa goyahnya perhubungan in. Ya Allah. Kuatkanlah hatiku.

Ketika inilah rasa sayang itu sedang membuktikan bahawa aku sayang atau tidak pada dia. Kalau aku kalah, means, memang aku tak betul-betul dan ikhlas lah sayang dia.

Argh!

#menghela nafas.


Ya Allah, bantulah aku.

Sekian,
Wassalam. 

No comments:

Post a Comment