....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Saturday, March 17, 2012

Dating .

Assalamualaikum semua ~
Heyp !

Today , I mean 2 days ago  ...
Was a really2 happening time with my lovely teacher and wonderful friend ...

Haha .

Teyaaa !
A special credit to Emilya Muhawiz of taking us out to Mc'D and have such a happening chit chat ....
Haha .

Enjoy hanging out with you , teacher !

Here's some photos ...


Yeah , this is my lovely Maths teacher ...
Emilya Muhawiz ...
Teacher , I gonna miss u lot !


Okeyh , ni masa dekat Giant :)
Sebelah cikgu tuh , Syaza ~
My amazing friend !
Heeee :D


Us <3

Hehe , nak tgk gmbr saye sorang ?
Tu , dekat profile tu picture terbaru saye .
Hehe .


Kay , however ! Happening sangat bila dapat keluar dengan mereka ...
Haha .

Kay , thanks cikgu sebab belanje kami !
Syangggg cikgu <3

Sekian ,
Jazakallah ...
Wassalam ! 

No comments:

Post a Comment