....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Friday, March 9, 2012

1 Bulan 2 Hari

Assalamualaikum !

Hye guys !
After 1 month 2 days staying in the school prison ...
Akhirnya balik jugak .
Alhamdulillah .
Sampai jugak kat TI , tempat kelahiranku ...

Firstly nak cakap ...
Many things happened is those past few weeks .
Ada happy , ada sad ..

Kalau tgh happy tu , tup2 tiba-tiba ada je masalah ...
Kalau ada masalah tu , tup2 , ada je rezeki yang Allah berikan ...
Nak saya ceritakan ?
Memang banyak gila cerita ....
Insya-allah ...
Kalau saya teringat sesuatu cerita tu , saya akan tulis kat sini .
Orait ?
Just wait after this . ada story yang akan menyusul ....
Kay ?
Wait !
Haha .


Jazakallah ...
Wassalam . <3 

No comments:

Post a Comment