....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Sunday, March 11, 2012

Kakak baru ?

Assalamualaikum !
Hye guys :)
 
Nak tahu tak ?
Nak tahu tak ?
 
Tadikan , masa baru lepas stress buat homework ...
Saya pun bukak lha FB ...
 
Tup2 , tengok ada noti drpd kak Atiqah <3
Teyaaa .
Dia ada comment post saya tuh ...
 
And then .. Bila check balik noti2 yang x baca lagi ..
Ada request jadi sister .
*Agak awkward di situ , untuk mengetahui siapakah yang memintanya ...*
Tengok , kak Atiqah !!!!!
Alhamdulillah Ya Allah !
Haha :D
Tak pernah senior yang minta request kat saya untuk jadi sis ...
Hurm .
 
Kak Atiqah !!!!!!!
Sayanggggggggggg akak <3
Thanks for the request .
I hope you'll make me smile everyday in the hostel :)
 May you ace your exam !
Jangan stress sangat tau dengan PMR that is coming soon <3
 
*Sangat-sangat terharu sampai tak tau nak cakap apa .*
Senior SERATAS , mintak jadi sis saya ....
Woah !
 
Huhu .
Let me tell something about kak Tiqah ...
 
Kak Tiqah ni memang sangat baik .
Dia ohsemm !
Dia sporting ...
Muka dia comellll ~
Ngee ... XD ! 
Tapi kan ... Kalau dia marah .....
Allah je lah tau rasa takutnya.
Memang takut gila-gila kalau tengok dia marah ...
Huhu .
Actually dia ni LDP ...
Ahli Lembaga Disiplin Pelajar ..
Pengawas lah kiranya ...
Dia ni lah yang akan mengawasi kitorang kalau kat dataran , kelas ...
Pengawas2 form 3 lah yang akan jaga kitorang ...
So , kak Tiqah salah seorangnye ...
Kitorang mmg rapatlah .
Kalau jumpa dekat mana2 tu ...
Mesti tegur ...
Huhuhu ...
 
However ....
Rindu kak Atiqah !
 Hopefully , dia akan menjadi senior yang sentiasa di sisi saya ..
Dan bukan rapat dengan saya untuk masa yang terdekat sahaja ...
Tetapi untuk selama-lamanya ...
Insya-allah <3
 
Sayang dia ... <3
 
Sekian ..
Jazakallah ..
Wassalam !
:D 
 

No comments:

Post a Comment