....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Wednesday, March 28, 2012

Helang !

Assalamualaikum semua !

Hye there , welcome back SERATAS !
Hopefully , in these 2 days more to go , my eyes will be okay :)
You guys pray for me too yeah ?
 Insya-Allah

As the title was given :
Helang !
Today I want to tell you about my sport's house , HELANG !

Yeah , wanna the picture ?
Haha , I just edited it during my free time at home :)


Okay !
Helang is actually a yellow house :D
This house was a champion last year , and we hope this year we will also be the champion ,
Insya-Allah ...

Di SERATAS , semangat rumah sukan kami memang kuat,
Dorm ikut rumah sukan , tanda nama ikut nama sukan, any pencapaian akadmik pun akan masuk dalam markah rumah sukan. So, memang perkara ni tidak asing lagi bagi warga SERATAS. 

Chivalraus Charismatic Champion !
Yeah, that's our motto :)

Here's come our organisation of Eagle's house :D
Ketua Rumah (KR) : Muhammad Solehuddin (Not sure the right/full name)
Penolong Ketua Rumah (PKR) : Kak Addiera Najwa (The best PKR ever !)
AJK form 1 : Zubair Nor Patwa b. Zakuan 
: Wan Nur Dini bt. Mior Abdul Halim

Other members :

Girls :

- Nur Farhan Hasbullah (Truthful member)
- Nur Qamarina Afifi (Nina)
- Siti Nur Adawiyah Qamarina Nazaimi (Ina)
- Samirah Basharudin (Mirah)
- Annisa Ezzaty (Ayie)
- Nuriffah Husna Marzuki (Ipah)
- Sarah Annesa (Raha)
- Hazleen Marleesa AH Hafeez (Leen)
- Dina Ilyana (Dina)
- Nur Syafawati (Syafa)
- Nur Athirah (Athirah) 
 *Ada lagi, tapi x dapat nak kenal pasti, siapakah yang tertinggal :D

Boys :

- Azim
 - Fitree
- Rahimi
- Megat 
- Izzat
-  Muqry
- Haris
- Ehsan
- Arif
- Qudhail 
*Ada lagi, tapi tak igtlah siapa .. Hehe ...
Nanti kitorang amik gambar sesame 1 rumah Helang form 1, baru saya ingat :P

Other girls member of Helang-ian yang saya igt ...
-Kak Farah
-Kak Iffah
-Kak Ipah
-Kak Ida
-Kak Aimi
-Kak Pika
-Kak Shuhaidatul
-Kak Fit
-Kak Biha (Our PKP)
-Kak Marsya 
-Kak Ara
-Kak Fat
-Kak Asma
-Kak Bilah
-Kak Anis
-Kak Fatin
-Kak Farhana
-Kak Izzah
-Kak Iwana
-Kak Azwa
-Kak Bilah
-Kak Hajar
-Kak Ani

Haa, kalau nak tulis satu2, kang jemu pula korang semua baca kan ? Haha 

However, semangat kesukanan kami 1 rumah takkan pernah luntur !
Yeah !
Walaupun semangat kesukanan kami kuat, tak bermakna kami x berkawan dengan rumah2 lain erk !
Semangat SERATAS-ian pun kuat gak !
:P
Hakikat !
Haha ...

Selain daripada semangat rumah, semangat batch pun kuat jugak !
Batch 31 <3 Terbaik !!!

Hehe ...
Itu je lah nak cerita pasal being a HELANG-ian <3

Okay, itu  je lah ....

Sayang sayang Helang, Tapi saya suka ramai ahli Garuda !
Agrolasso Paradicto dengan Chivalraus Charismatic Champion ,
Dua2 saya sayang <3
 Enggang pun turut dilupai, rumah ini turut mempunyai seorang yang paling saya sayang di SERATAS iaitu,
Nur Atiqah Baharudin !
Hehe ...
Helang first, Garuda second, Enggang third ...
Hehe , Rajawali ... ?
Tak minat sangat :P
Haha .

Helang (Kuning)
 Garuda (Merah)
 Enggang (Hijau)
Rajawali (Merah)

Ini semua nama rumah sukan yang ada di SERATAS.
Jadi, kalau sesiapa yang berhasrat nak masuk SERATAS, korang nak masuk rumah mana ?
 Hehe, yang penting sebenarnya ... Semua rumah ni best, semua rumah ni hebat ...
Sebab kami semua ialah .....
SERATASIAN !
" Disini Pemimpin Dilahirkan "
- Insya-Allah -


Sekian ,
Jazakallah ...
Wassalam !

# Proud to be a HELANGIAN !


No comments:

Post a Comment