....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Saturday, March 24, 2012

Happy Birthday !

Assalamualaikum !
So , kali ini entri ini khas ditujukan buat ::

Kakak yang tersayang ,
Nur Atiqah Baharudin <3
Sempena birhday dia yang ke 15 , 25 Mac 2012 . 

Ucapan untuk kakak tersayang :
( Walaupun bukan kakak betul , saya tetap anggap dia kakak saya ! ) 

Akak !
Happy Birthday ....
Semoga Allah limpahkan rahmat keatas akak ,
Semoga akak happy selalu , senyum ... gelak ... 
Akak nak tau x ? Saya sayang kat akak . X percaya ?
Ye , saye sayang kat akak ... Nice to meet you in my life ...
Semoga hubungan antara kita kekal abadi , selama-lamanya ...
Saya sentiasa doakan akak semoga akak dapat straight A's in PMR 2012 nih ,
And semoga akak berjaya di dalam hidup akak , sama ada di dunia ataupun di akhirat ...
Akak jangan stress sangat-sangat tau ? Jangan nangis2 dah erk ? Saye tau , akak selalu ade probs kan ?Kalau ade probs ke , share arr dengan saye ... 
Saye boleh je jadi tukang dengar ... Hehe , tau ? Kalau ade stories nak share , share je ...
Saye ni suke dengar kisah hidup orang , sebab cita-cita saye mmg berkait rapat dengan bende2 mcm ni ...
Orait ? 
Saye x nak akak share happy stories akak je dengan saye , sad stories pun kene jugak share . Okeyh ?
So , saye harap akak dapat jadi kakak saye yang terbaik , diantara yang ramai2 tuh ....
Saye nak ucap thanks jugak dekat ibu akak , yang telah melahirkan akak dengan sempurnanya .. 15 tahun dahulu ... Ibu akak yang telah melahirkan seorang insan yang kini menjadi penyeri di hati saye ... :D Terima kasih mak cik ! Sebab lahirkan kak Tiqah yang baik nih .. ! But agaklha garang .. Hehe
Semoga 25 Mac menjadi satu sejarah yang paling bermakna bagi akak and ibu akak ... 
Lastly , saye nak cakap yang saye sayang gile kat akak ...
Mungkin akak x percaye , tapi ... Akak kene jugak percaye ...
Saye ni xde kakak , so kalau dapat kakak macam akak ...
Yang caring , yang terbaik ... Hehe , mestilah saye sayang .. Kan ?
 Selamat Hari Jadi yang ke 15 <3
Semoga Allah memberkati hidup akak di muka bumi ini ...



This picture is edited specially to :
Kak Atiqah Baharudin <3
Kirenye macam hadiah bufday lah jugak nih eh ..
Hehe , btw , sorry jugak akak .. Sebab curi gambar akak nih . :P
Hurm , sayang akak !



*Tengok gambar tuh ?
Itu bukti yang saya nak grab akak ...
Sebab ape ? Sebab saye sayang kat akak ... Hehe ...


Okay lah , gambar tu just buat hiasan je :D
Haha .
Jadi , I better stop here ...
Semoga hubungan kita sampai bila-bila , insya-allah ...

Sekian , Jazakallah ...
Wassalam <3
Sayang dia ... 

No comments:

Post a Comment