....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Sunday, March 11, 2012

SERATAS_LADIES

Assalamualaikum semua !
Bertemu kembali ...
Ouh yeah !
Huhu .

Tiba-tiba saya nak cakap pasal SERATAS LADIES ~
SERATAS LADIES ni team hockey SERATAS ku yang tercinta <3

So , saya sendiri pun tak tau lah ...
Sama ada saya ni salah seorang SERATAS LADIES atau tidak ...
Hurm , saya bukannya jadi player pun ..
Tapi Alhamdulillah lah ...
Saya dah tulis nama untuk jersey dan dah dapat no jersey ...
Hopefully gila ...
One day ...
I'll be one of SERATAS LADIES yang hebat ...
To coach , SIR ABDUL RAHIM ...
Please teach me sir ...
I want to be like my seniors ...

Hurm , saya pun tak tahulah sejak bila saya berkecimpung dalam bidang sukan hoki ini .
Saya betul-betul tak tahu .
Ianya bermula dengan ajakan kawan-kawan yang main-main sahaja .
Dan , sekarang ....
Seperti tidak percaya ...
Saya berada di dalam satu team hoki yang bukan calang-calang tahap kehebatannya ...

SERATAS LADIES ...
Semoga kau sentiasa berjaya ...
Insya-allah ...

Okay , saya pun x tau ...
Jersey warna apa , macam mana ...
Hanyalah yang saya tahu ialah , no. jersey saya ...
Nak tau no, apa ?
Yeah ! No 12 <3
Actually saya nak no. 7 ....
No. jersey lama saya ...
Tapi , memandangkan yang pakai no. jersey itu sekarang ialah kakak super senior ...
CAPTAIN ...
Kak Ruqayyah ...
Tak jadilah ...
Hehehe .
Kawan saya kata dia baik .
Saya kata dia garang ..
HuHuHuHu ....
Muka dia xde lah garang sangat ...
Tapi ... Saya tetap rasa dia garang .

Hehe 

Ermmm , tapi haritu waktu training ..
Dia ada ajar saya push , stop , hit ...
Woahh , happy gila waktu tuh .
He he he ...

 Thanks kak Qayyah !

Hurm ....
So , harap2 team hoki SERATAS takkan merudum jatuh disebabkan ketiadaan pemain .
Harap2 , I'll be one of the person that can bring SERATAS TERATAS .
Korang semua doakan erk ...
Insyallah .....

:)

So , rasanya dah banyak sangat kemerapuan Cik Ba'an di waktu maghrib ini .
So , I better stop here , kalau ada apa2 story lagi I'll share here <3

Sekian ,
Jazakalah ...
Wassalam .
:)
<3 SERATAS_LADIES <3 

No comments:

Post a Comment