....بسم الله الرحمن الرحيم

"Seandainya aku mati, aku relakan penulisan aku ini menjadi sebuah kenangan aku di dunia ini bersama orang yang aku sayang, bersama pengalaman yang aku lalui, bersama pendapat yang aku kemukakan. Ku abadikan segalanya disini. Inilah perjalanan hidupku. Doakanlah aku tenang disana. Ampunkan segala khilafku semasa aku di dunia yang bersifat sementara ini. Pesanku, teruslah bangun untuk ummah ini...."

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Friday, June 14, 2019

Puisi 9#

Disclaimer: Sebarang 'Copy and Paste' perlu diberitahu terlebih dahulu

Hope.

Good night.
May the soul rest in peace.
May the goods going along with the deeds.
May the favour coming with sincerity.
May the broken could mend.
May the sadness turns happiness.
May everything you wish,
Could realized soon.

Good night,
To the heart that is healing.

Bahagia

"Heret aku ke sangkar bahagia,
Kerana bukan aku pilih derita,
Tetapi tuhan beri aku sengsara,
Supaya aku tahu nilai gembira."


Cahaya

Teruslah memberi sinar.
Agar yang mencari akan jumpa.
Agar yang layu kembali segar.
Agar yang pergi kembali semula.

Teruslah memberi manfaat.
Kerana pasti ada yang memerlukan.



No comments:

Post a Comment